esthernaarzimbabwe.reismee.nl

Nog maar heel eventjes...!

Nog maar 4 nachtjes op de teller. Mijn telefoon houd het al een paar weken voor me bij, alsof ik het zelf niet precies weet... ;)

Zo'n raar gevoel dat ik nu bijna weg ga. Ik ben al vanaf de zomer bezig met de voorbereidingen. En als iemand dan vraagt hoelang het nog duurt totdat ik weg ga, dan was mijn antwoord altijd in maanden, iets wat nog ver in de toekomst was. Maar nu niet meer!

Mijn hele kamer staat VOL met spullen. Ik neem sowieso vééls te veel mee, maar ach: beter te veel dan te weinig. Alles is al half ingepakt en ik heb mijn inpaklijst al minimaal 10 keer nagelopen om te checken of ik écht niks vergeten ben. (Sowieso dat ik iets vergeet, en daar kom ik dan achter op het moment dat ik net een kwartier in het vliegtuig zit.)

Iedereen heb ik ondertussen al wel gedag gezegd, en ja mensen: ik doe echt voorzichtig, no worries, het zijn maar 6 weekjes.

Ik heb ontzettend veel zin in dit avontuur en de volgende keer dat jullie weer wat van me horen zit ik in Zimbabwe!

Esther

PS. Ik hoop elke week een berichtje te kunnen plaatsen maar ik heb echt geen idee hoevaak ik toegang tot internet heb! Dus ik beloof niets ;)

Reacties

Reacties

irma

Heel veel succes!

Anneliese

veel plezier
geniet
ik mis je nu al
en kom gezond weer terug xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active